torstai 31. tammikuuta 2013

Kun joku huomaa

Tuttuni, joka on nähnyt minut viimeksi muistaakseni marraskuussa kyseli tänään mitä olen tehnyt kun olen niin kutistunut :D Olin todella yllättynyt sekä ilahtunut kommentista vaikka tiedänkin ettei olemukseni vielä ole sitä mitä olen hakemassa, ei edes vielä normaalipainossa. Tuttuni, jolla vielä enemmänkin painoa kuin minulla oli kiinnostunut siitä mitä olen tehnyt. En osannut sanoa muuta kuin, että olen jättänyt herkuttelun vähemmälle ja olen päässyt käymään salillakin useammin. Miten se kuulostaakin näin sanottuna niin helpolta. Sitä se ei kyllä ole. Omasta mielestäni "saavutukseni" tähän mennessä ei ole sellainen, joka kiinnittäisi huomion. Näköjään kuitenkin jo noin viiden kilon pudotus näkyy. Tuli kyllä hyvä mieli ja motivaatiota lisäkilojen pudotukseen roppakaupalla!

Kuva lainattu Pinterest.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttia :)