keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Happy New year!

Blogissa on ollut hiljaista joulun ja uuden vuoden ajan. Pahoittelut!

Täällä ollaan nautittu pyhistä läheisten parissa. Kun joulusta (ja ähkystä) selvittiin olikin aika uuden vuoden juhlinnan. Pienen lapsen äitinä juhlintani oli kovin hillittyä, mutta vierailla meni sitten hieman pidempään. Itse olen ollut ennen juhlijatyyppiä, joka viihtyy baarissakin pilkkuun jos vaan hauskaa on. Tietysti seuraavan päivän olotkin ovat olleet tuttuja :/ Lapseni syntymän jälkeen olen toki käynyt ulkona muutamia kertoja, mutta baarissa en ole tainnut käydä kertaakaan. Juhlinta on ollut juurikin sitä hillittyä eli nautin alkoholia vain pienen määrän ja olen ajoissa kotona. En vaan todellakaan jaksa yöheräämistä lapsen kanssa tai seuraavaa päivää muutoin. Ehkä sitten lapsen kasvettua uskallan minäkin joskus hieman irroitella enemmän haha.


Herkkujen syöminen ei ollut sitten hillittyä nähnytkään. Lappasin ostoskärryyn uudeksi vuodeksi (viimeinen ilta kun oli mahdollista niitä tankata :D) niin paljon omia suosikkejani etten a. jaksanut syödä niistä edes puolia ja b. vatsani tuli todella kipeäksi niistä eikä ihme kun juuri oli jouluähkystä selvitty. Omia suosikkejani (ja ongelmiani :D) on nämä sokeriset herkut ja erityisesti salmiakki ja suklaa (turkinpippurit, pähkinäsuklaa, pätkikset, susu-palat, amerikan pastillit, suffelipallot jne.). Suolaisista oli tarjolla pizzaa ja erilaisia sipsejä ja dippejä. Jostain syystä nämä suolaiset varsinkaan sipsit eivät enää minulle niin hyvin uppoa enkä uutena vuotena niitä maistanutkaan. Hyvä näin!


Uuden vuoden alettua alkoi myös lupausten toteuttaminen. Niistä yksi ja isoin on tämä painonpudotus urakka. Olen mestari tekemään lupauksia ja rakastan "uusia alkuja" ja siksi uusivuosi onkin itselleni lupausten kulta-aikaa. Muilta osin lupauksiani en taida täällä jakaa, mutta painonpudotukseenkin liittyvä lupaus olla itselle armollisempi on mainittava. En siis aio vetää itseäni jalkapuuhun kaikista virheistäni enkä myöskään jos sorrun. Lepsu itselleni en kuitenkaan aio olla. Jos sorrun nousen nopeasti ja jatkan. Välitavoitteet on luotu ja ensimmäinen on ensi sunnuntain paino 71 kg ja ensimmäinen "herkkupäivä" päätetty 31.3. Jemmassa on laatikko uuden vuoden herkkuja lapulla saa avata 31.3 haha! Siihen asti mennään siis herkuitta.


Muistutan itseäni jatkuvasti siitä miten tahdon olla kroppaani tyytyväinen ja käyttää ihania vaatteita ja nauttia niistä varsinkin housuja! Se hetken mielihyvä herkuttelusta ei ole kovin pitkäjänteistä toimintaa. Jos koko ajan harmittelee jotain, on tehtävä jotain! Viime vuonna olin raskaana ja sain poikani. Se oli ehdottomasti paras hetki koko vuonna, koko elämässäni <3 Blogin aiheeseen eli painonpudotukseen liittyen 2013 will be the best version of me!

Huh, tulipas romaani!

Kaikki kuvat lainattu weheartit.com

1 kommentti:

  1. Käyttää ihania housuja :) Se on minunkin tavoitteeni. Olen aika eri elämäntilanteessa kuin sinä, mutta tämä blogin vaihe yli vuosi sitten on painoltaan aika sama kuin minulla nyt :) Ja olen 165 cm pitkä. Tuolla ne minun maastokuvioiset housut odottelee! Kiva lukea muiden tekstejä ja toivon että saan inspiraatiota ja kannustusta näistä. Luen näitä tekstejä nyt vanhimmasta uusimpaan päin :)

    VastaaPoista

Kiva kun jätät kommenttia :)