perjantai 5. huhtikuuta 2013

Ensitunnelmia SD:stä

SD:stä eli superdieetistä :D Itse putoilin tälle alkuviikosta kun joku ilmoitti Facebook ystävistäni olevan SD:llä. Öö että millä? :D Itse olen tiistaista lähtien noudattanut orjallisesti ohjeita. Tiistai-iltana tuntui, että olen aivan tukossa kaikista syömisistä. En ole tottunut syömään ja juomaan näin paljon. Keskiviikkona kun vaihdoin ateriajärjestystä siihen mihin olen tottunut, ei tukkoista oloa enää ollut. Päätä särki kaksi ensimmäistä päivää. Mistähän johtuisi? Kropalla ja päälläkin vie kyllä varmasti aikaa totutella uuteen juttuun.


Olen ollut itsestäni super ylpeä kun olen noudattanut niin tarkkaan ruokalistaa. Olen joutunut karsimaan pois myös omista terveellisistä lemppareista ja ottaa tilalle einiinlemppareita. Kerran olen myös syönyt ulkona lounaan ja ihan ohjeiden mukaisesti. Jonkunverran olen joutunut kyllä soveltamaan itselleni sopivaksi tätä reittiä ja listalta jää syömättä aineita, joille on olen allerginen. Enkä pääse treenaamaan niin paljon kun dieetin aikana olisi suotavaa varsinkaan tällä hetkellä kun mies tekee melkein ympäripyöreitä työpäiviä. Tämän viikon treenejä on ollut kahvakuula, tanssitunti, kotijumppa, 2 h kävelylenkki. Aika hyvin kuitenkin minusta!

En tiedä onko näistä sovelluksistani nyt sitten kiinni vai mistä, että vaa'alta näkyi tänään vain painonnousua!? Ilmeisesti tilapäistä. Toivon todella näin koska eihän ole kovin motivoivaa saada plussatuloksia kun vetää tällä kurilla. Muistan erään jakson Puolen vuoden superdieetit -ohjelmasta, jossa Jutta sanoi painon voivan aluksi noustakin kun lihakset keräävät nestettä? Katson jonkun aikaa, mutta jos näyttää ettei tuloksia synny niin ei kai auta sitten kun todeta ettei sopinut mulle ja jatkaa omalla tiellä. Okei, on kulunut kolme päivää dieettiä. Ehkä olen kärsimätön.

Vaikka toivon superdieetin tekevän itselleni samoja ihmeitä, joita olen nähnyt televisiossa tiedän että tie on rankka. Eikä samoja tuloksia voikaan odottaa. Ensinnäkin televisiossa nähdyt tarinat ovat puolelta vuodelta ja tämä kestää 6 viikkoa. Toisekseen normaalipainon sisällä on vaikeampi laihtua eikä useamman kilon viikkopudotusta ole yksinkertaisesti realistista odottaa. Jos saan tällä painon notkahtamaan edes vähän alaspäin olen tyytyväinen. Jos oma tavoitteeni -7,7 kg toteutuisi hyppisin kattoon. Tsempillä meen vaan eteenpäin!

En siis kummemmin raportoi painoani nyt tämän erikoistilan vuoksi. 8.3 otan kyllä painon ja mitat niinkuin on ollut tapana :)

Kuvat lainattu Pinterest.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttia :)