tiistai 23. huhtikuuta 2013

Ensimmäinen blogihaaste :)

Sain blogihaasteen Laiskiaiselta. Kiitti!

Säännöt ovat tässä: 
  1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
  2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
  3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
  4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
  5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
  6. Ei takaisin haastamista.

11 Random faktaa minusta

  1. Nautin suunnattomasti äitiydestä ja kotona olosta. Minulla ei ole mikään kiire töihin. Tämä saattaisi tulla yllätyksenä työkavereilleni.
  2. Olen äärettömän kiitollinen siitä mitä minulla on. Muistan sen päivittäin.
  3. Olen neuroottinen siivooja ja kuljen melkein rätti taskussani kotona ollessani :D
  4. Töksäyttelen välillä asioita höpötellessäni ja jälkeenpäin harmittelen niitä itselleni. En kuitenkaan koskaan tarkoita mitään pahaa.
  5. Katson tv:stä käytännössä kaikki reality -ohjelmat. Muutoinkin skaala on laaja.
  6. Olen asunut ulkomailla. 
  7. Pelasin nuorena jalkapalloa ja olin melkoinen tyttöpoika.
  8. Nykyisin olen tyttömäinen ja pidän kauniista tavaroista. Laukut ovat intohimoni.
  9. Toivon, että onnistuisin valokuvissa paremmin. 
  10. Olen hurahtanut keltaiseen väriin.
  11. Blogin aloittaminen oli päähänpisto ja olen siitä hyvin iloinen.
saamani 11 kysymystä
  1. Mikä motivoi sinua? Omat valokuvat. Muiden hienot tulokset.
  2. Lempi herkkusi? terveellinen/"pahisvaihtoehto"? Erilaiset rahkapohjaiset smoothiet, viilit ja pähkinät. Pahiksista lista on piiiitkä.
  3. Suosikki venyttelyliikkeesi? Selkävenytys makuulla.
  4. Paras "luomu" kauneudenhoitovinkkisi? Kylmä suihku.
  5. Mikä vuoden aika ja miksi? Kevät koska on kesä edessä (paitsi ehkä tänä "keväänä" :/) Syksyssä on myös tunnelmaa!
  6. Salmiakki vai suklaa? Kumpikin ;) No jos täytyy valita niin ehkä suklaa. Tai salmiakki eiku.
  7. Kuntoiluvinkkisi? Harrasta niitä lajeja joista oikeasti pidät. Väkisin liikkumisella tappaa helposti liikuntainnon.
  8. Oletko aamu- vai iltaihminen? Ehdottomasti ilta! 
  9. Millainen on hyvä blogi? Hyvä blogi on visuaalisesti kaunis ja sisältää tekstin lisäksi kuvia. Toivottavaa olisi myös useampi postaus viikkoon.
  10. Mitkä ovat 5 tärkeintä asiaa elämässäsi? Perhe, terveys, kiitollisuus, ystävällisyys, koti
  11. Ketä arvostat? Arvostan miestäni sekä kaikkia, jotka ovat saavuttaneet unelmansa tai työskentelevät saavuttaakseen sen.
Olen niin huono haastaja, joten ottakoot tästä haasteen ne jotka haluaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttia :)