perjantai 29. maaliskuuta 2013

Pääsiäispunnitus

Aamulla vaakani näytti 67,7 kg. Pudotusta siis viikossa -200 g. Oma tavoitteeni tälle viikolle oli pitää viime viikon hieno pudotus. Vaikkakin olen erittäin tyytyväinen siihen, että olen jo näinkin reilusti alle 70 kg tiedostan sen, että matkaa on vielä ja se muuttuu koko ajan vaikeammaksi. Normaalipainon sisällä laihduttaminen on kaikkein vaikeinta, sanotaankin.

Syömisistä olen ollut edelleen tarkka vaikkakin viikko on ollut paljon vaikeampi kuin edeltäjänsä. Viikolla olen käynyt kahdella tanssitunnilla ja tehnyt yhden kahvakuulatreenin. Tänään lähdetään pääsiäisen viettoon eikä treenikertoja kerry ennen ensi tiistaita. Tanssitunnilla peilistä näin taas sen tyypin, josta on varaa kutistaa ja ihan reilustikin. Taitaa riippua päivästä ja vaatteista nämä itseensä tyytyväisyys fiilikset :D Löysin tällä viikolla myös hääpukuni ja kuvat se päällä todistivat sen, että treenikertoja olisi hyvä olla aimomäärä ennen itse päivää. Haluan kaventua, kutistua ja saada fitin vartalon!

Nyt oikein hyvää pääsiäistä kaikille! Huutakaa hep jos luette tämän! Liian usein tuntuu siltä, että olen täällä ihan yksin :D


Kuvat lainattu Pinterest.com



2 kommenttia:

Kiva kun jätät kommenttia :)