tiistai 5. maaliskuuta 2013

Projektin mietintää ja kuvia

Innostuin ajattelemaan tätä painonpudotus -projektiani tarkemmin ja kelaamaan aikaa taaksepäin. Olen tietysti iloinen, että paino on jonkunverran pudonnut (aloitellessani blogia lokakuussa painoni n. 75 kg). Olen tyytyväinen siihen, ettei minulla ole normaalipainoon enää pitkä matka. Hitaasti ja varmasti -tekniikka on vain satunnaisesti itseäni turhauttanut. Vaikka tulokset ovat näin varmaan pysyvämpiä en kuitenkaan malttaisi mieltäni vaan tahtoisin nopeita tuloksia. En missään vaiheessa ajatellut tämän olevan helppoa, mutta ajattelin tässä vaiheessa olevani jo pidemmällä. Tämä suht tulokseton helmikuu on saanut mietteliääksi. Tietysti helmikuu oli suht tynkä ja meillä on ollut monta reissua sen aikana kun mies on pitänyt lomaa. En kelpuuta niitä kuitenkaan syiksi vaan olen sitä mieltä, että enemmän olisi pitänyt tapahtua. Edellinen perjantai punnitus jäi väliin reissun takia. Sitä edellisen tulos oli 68,9. Tällä hetkellä en ole todellakaan varma siitä, että näkisin noitakaan lukemia uudelleen astuessani vaa'alle. Sen tietää ensi perjantain punnituksessa 8.3, jolloin otan myös mittanauhan esiin. Senteissä ei ole kyllä varmastikaan mitään tapahtunut koska edellisen mittauksen aikana paino oli jotakuinkin sama. Toivottavasti saan tämän maaliskuun aikana enemmän tuloksia aikaan. 

Olin unohtanut, että 8.2 painolla 69,7 otin itsestäni vielä kuvat. Kuvat lienee aikalailla myös tämän hetkinen totuus koska paino ei ole tuosta helmikuulta paljoa pudonnut. Edelliset kuvat olivat 22.11, jolloin paino n. 73 kg. Kuvista näkyy ongelmani eli vatsa-peppu-reidet alue selkeästi. On jännä miten ajattelen itseäni hoikempana kuin olenkaan. Kehokuvastani olen kirjoitellut aiemminkin täällä. Näissä kuvissa olen todella tankki ja näytän edelleen siltä, että olisin taas raskaana. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttia :)