tiistai 5. maaliskuuta 2013

Profeel

Valion Profeeliin tuoteryhmään tutustuin varmaan reilu kuukausi takaperin kun bongasin salilta tuote-esittelyn. Olen löytänyt omia suosikkejani rahkoista ja jogurteista. Myös juomat ovat hyviä!

Yhdessä pikarissa jogurttia on 10 g proteiinia ja rahkoissa vastaava luku on 11 g. Jogurteista olen maistanut vain vihreää omenaa ja se oli kyllä raikas. Rahkoista olen maistanut vaniljaa, mansikkaa ja mustikkaa. Vaniljta taitaa olla niistä suosikkini. Olen ennen mielummin tehnyt tehosekoittimella omat rahkaherkkuni, mutta koska odotamme edelleen uutta blenderiämme saapuvaksi on nämä hyviä vaihtoehtoja. Työelämään nämä sopisivat loistaviksi eväiksi. Tuoteryhmään kuuluu myös rahkarae purnukat. Söin itseni ulos ennen markkinoilla olleesta päärynä rahkarae välipalasta. Muistaako kukaan sitä? En usko, että näihin hurahtaisin enään joten olen jättänyt ne suosiolla kaupan hyllylle. Proteiinijuomat ovat aika maukkaita varsinkin mansikan muodossa. Toinen maistamani suklaa ei ollut taas niin hyvä. Juomissa näyttäisi olevan proteiinia 20 g. Täytyy muistaa, että maitorahkapurkista saa enemmän protskua mutta hyvänä vaihtoehtona ja herkutteluun :)

Oletko maistanut?

Kuva lainattu valio.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttia :)