keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Kuulumisia

Nyt on ollut vaikeaa, myönnän. Tuntuu tällä hetkellä tyhmältä pitää blogia, jossa käsitellään painonpudotusta ja terveellisiä elämäntapoja. En koe viime tai tämän viikon perusteella olevani todellakaan esimerkillinen näissä asioissa :( Ollaan koko perheen kanssa reissussa oikeastaan koko viikko ja jostain syystä nämä on mulle juuri niitä pahoja kompastuskiviä kun samanlaisia arkirutiineja ei ole. Olen kai joko-tai-ihminen. Kun en pääse treenaamaan syön miten sattuu. Nyt olen illan juonut vettä ja miettinyt mitä ihmettä nyt teen. Tiedän, että pääsen salille vasta ensi viikolla ja mietin miten ihmeessä saan syötyä jollain tasolla edes terveellisesti. Mietin miksi tämä on mulle niin vaikeaa kun tiedän tasantarkkaan mitä haluan. Perjantai punnituskin jää tällä viikolla väliin koska reissussa en pääse nousemaan vaa'alle.

Kuva lainattu weheartit.com

2 kommenttia:

  1. Nyt nainen et luovuta, kuten sanottu oma motivaatio on tällä hetkellä jossain tosi syvällä piilossa, mutta minä aion sen kyllä jostain vielä kaivaa :) kummasti auttaa, kun miettii että haluanko OIKEASTI näyttää lopun elämääni tältä, ja voivotella asiaa, vai teenkö muutoksen eteen jotakin. Ja minä aion tehdä, en tosiaan viihdy tässä kropassa niin hyvin että haluan sitä tälläisena jatkossakin katsella.. Tsemppiä siis meille! Kyllä me vielä voitetaan tämä taisto :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti tsempistä!!! Sitä tarvitaan ;) Luovuttaa en todellakaan aio juurikin niistä syistä mitä itsekin kohdallasi luettelit. Ei kävisi mielessäkään. Tällä hetkellä on hankala noudattaa dieettiä ja harmittaa suunnattomasti ettei pääse salille eikä näiden asioiden vuoksi tule tuloksia :( Koitan kuitenkin parhaani etten sortuilisi ja ensi viikosta taas edessä tutut turvalliset arkirutiinit. Kyllä se motivaatio sieltä kasvaa meille kummallekin :) Sulla on hieno positiivinen asenne!

      Poista

Kiva kun jätät kommenttia :)